Saturday, July 11, 2009

CITE HARI AKU...BUKAN HARI ACIK ATAU APAK KAU...haha

Salam sume..
haha...

rindu aku kt blog aku nih..dda lme x update nih..ceh..haha..aku arini xde pe sgt nk cte..cume nk cte arini akupegi klas tmbahan bt prtama kali nye r..haha..
mmg kerek abz r..kne dgn umi ieda td..xpe2..ilmu pnye psl..kne lpak r..dorg wat 6 soklan..aku wat 1 je..2 pon xciap..

pning la pale aku nk buat mntang tuh..haha..pas2 aku gi umah mmbe aku ade dy wat majlis ari jadi dy..aku gi mkn je r..haha..pas2 td trnmpk lak psgan yg tgh gado..naek nyanpah kau tgk dy tuh..sial..pns jer..ni aku mule nk mncerot nih..xpe2..saba2..saba 2 sparoh dri iman..hehe..da lps mkn sume..aku blik..pas2 gi alam lak..nk tgk transformers..
fuh mmg bes gle r..aku xpuas r tgk...aku nk tgk lg...

pas2 da lps tgk wyg..ade mmbe aku bwu dtg..ktorg men la boling..aku da la xreti men boling..da lme xmen la..da dkt 2 taun la jgk..aku x la pndai sgt..cume dpt 3 kali strike jer..haha..mmbe2 aku sume pns jer..haha pas 2 aku blik la..smpai umah kul bpe ntah td..bapak aku usha pns jer..dri pg kua mlm bru blik..mmg dy pkir laen la..tp ank dy baek..dy thu..hehe...hmm..
2 je r aku nk cte skng nih..
nnt aku ade idea aku cte lg r..kpd sume pmnat pantun hebat aku tuh..aku minx maap la..kpale hotak aku tgh xbtol..jd pntun x dpt dhasilakn..hahaa..nnt aku bt lg pntun k..

Assalamualaikum....
kem salam acik ko skali..haha

0 comments:

MENANGI IPAD 2 DAN HADIAH LAIN!!

k

Webs