Sunday, January 3, 2010

KENANGAN TERINDAH.....

SALAM SUME.....

Besok bermulalah kembali zaman persekolahan bagi korg2 yg masih sekolah..
tp bg aku yg da abes sekolah nih,aku cdey sgt2 sebab byk knangan yg ade mse aku bersekolah di SMKPP11(1)....sekolah yg byk meninggalkan knangan pd aku dan kwn2 aku..sekolah 2 jgk lah yg dah mgajar aku dan kawan2 aku tntg erti pershabatan,erti kehidupan,dan segalanya..cukup banyak memori yg di tinggalkan dlm hati ktorg semua...memang bg sesetgh org time skola mmg time yg pling bosan...aku pon rse cm 2 jgk time skola dlu..tp bler da abes skola..bgaikan ingin kmbali ke zaman persekolahan yg amat aku bnci dlu..byk sgt knangan,terlalu byk..ada yg manis,ada yg pahit,ada yg masam,ada yg kelat,mcm2 la...ikan 3 rase pon ade..huhuhu....time aku tgkatan 1,kelas 1IBH..xthu pape lh time 2..budus lg..kwn pon bru lg..klas ktorg mng klas tercntik spnjg thun..dpt la gi melaka..time 2 pon ade kngan jgk..zaim kne tanduk dgn dak pndidikan khas...hahaha..lawak sial...aku igt smpai skng lg...


time tgkatan 2IBH...da berpecah da sume..tp ade lg yg klas tgktn 1 dgn aku ade lg time tgktan 2..zharif..mmg ktorg xpnh dduk tmpt laen..tmpt ktorg mst kt tgkap klas 2..sbb sng nk tgk ckgu dtg..bly la tdo,,hehehe...time form 2 jgk la aku blaja buat bnde2 jht..haha..ape bnde jht 2??ade r...tye sopi r!!!haha..pas2 tgktan 3IBH..PMR,result aku xde r trok sgt..kre ok la...time tgktan 3 bes jgk...tp xbyk sgt kngan..cume tym g jamuan akhir thun jer...pas2 tgkatan 4IBK..klas yg smemang nyer mnjdi perbualan hangat di kalangan ckgu sbb keje xpnh buat,bsing,kuang aja,xdgr ckp,mlwan ckp,buat ckgu mrajok,mcm2 lg r..2 da mmg tggngjwb ktorg.haha...smpai msok blik msyuarat....


Time FORM 5IBK.....klas yg pling byk mmberi knangan kt aku dan kwn2 aku...time form 5 aku jge koop dgn sopi bangsat..haha...jgn mara r sopi..npe dy bgsat???sbb dy xabes dgn aqila dy..haha...tp xpe...mmg bes dgn dy...bly mlantak dominos 4 kotak..haha..pas2 kalo rse mls nk gi klas tmbhan kt koop la ktorg myembunyikan diri..haha..pas2 kalo da rse mls sgt,ktorg blik jer..haha...rsenyer mmg ari2 pon mls..time form 5 seingat aku la...dlm 10 kali jer aku gi klas tmbhn..tp bru 2 kali kne rotan..org laen ari2 kne rotan..aku lpas sbb bku kdatagan klas ktorg ilang..2 r salu ponteng...haha...bkn aku jer..sopi,bega,is,arin,kerol pon ade,bkn kerel ek..haha...rmai lg r..mmg geng2 siot pnyer r..pas2 sok dtg bt muke bodo jer...haha..
time form 5 SPM...mmg sgt2 mngerikan...tp bnde da lps kn...pas2 hari minda usahawan,sgt bes..sume org kerjasama bt keje..nk bg laku kdai..hehe..tp sume mcm siot jer..pling siot aku r...bkn wat keje..gi jge ank ckgu hasimah..ahaha..ok per...keje gak 2...cumey ank dy..hari yg pling aku rse bes ialah ari graduasi..sgt2 bes...time 2 rse dhargai gler...mne x nyer...salu nyer geng2 aku yg kompang kn org..tp kali ni org lak kompang kn ktorg....huhu,...bes gler..amek gmba byk2...bes sgt2!!!
aku xkn lupekan detik2 ari 2..sgt2 mmberi mkne kt aku n kwn2 aku..

tapi skng,sumenyer da berakhir...tp aku arap persahabatan ktorg sume xkn terputus...BIARLAH MAUT YANG MEMISAHKAN KAMI SEMUA....aku syg korg sume..
kwn2 aku...
sume dak2 form 5...tp aku pling syg budak2 klas 5IBK dgn mmbe2 yg baek dgn aku.....AKU SYG KORG SUME!!!!!!!!!

SMKPP11(1) dgn klas 5IBK akan ttap mnjadi knangan dan terpahat kt jiwa aku smpai bila2...

ni aku bru tlis ckt..nnt aku nk upload pic byk2 utk ttapan korg sume n aku jgk..huhuhu...

Assalamualaikum.....

2 comments:

ShIN said...

lek bro..aku pun sedey gak nih...
tp igt,duit2 yg aku blanje ko tyme form 1 tu aku x mintak lg..ble dpt gaji? xD

wafa nur nadjwa said...

wei aku trmsk gak
hehehe
aku syg kau gak!!! xD

MENANGI IPAD 2 DAN HADIAH LAIN!!

k

Webs