Thursday, January 21, 2010

Putra - Seremban - Putra - Serdang - Putra - P11

Ape mksud tajuk aku 2??hmm...
bginilah ceritanye..bnde ni lah yg mmbuatkn aku dan sopi skit bontot..
kul 10.15 sopi dtg uma aku ajak g jln2..aku xthu pape..
aku ikot je..dok uma pon busan gler..dy da bwk g dengkil da lps dgkil sume..
aku da plik..jln mane dy nk bwk aku nih..aku pon wat rilek je r..
pas2 da smpai highway...aku mkin curiga..haha...las2 dy bnti kt shell pkai sweater..
aku pon bia je r...aku tye nk g ne nih??dy ckp nk g dkt jer..ko saba cket ek..
aku lg la plik..tp lek r...ikot je r..las2 da smapi kt simpang 3....aku tgk signboard...
ke seremban!!!fuh..tym 2 dy tye aku..thu x nk g ne nih?mmg thu la..da nmpk seremban..aku pon merantau la dgn sopi g seremban...mmg rse cm nk terjun moto je tym 2...lenguh bai..
pas2 da smapi seremban..g cri bank jap..pas2 g la 1 tmpt nih..tgh ari ckt..ktorg g satu kdai ksot nih..
sopi nk bli tli kasot...nmpk??g seremban nk blik tli kasot jer..haha..pas2 g kdai mkn kt ne ntah..aku ne la thu..ikot je mamat 2..haha..tp sdap r..n murah..thx sopi blnje aku...kyng aku!!!haha..
pas2 tym blik sopi bwk g uma lme dy..jmpe lak mmbe dy yg lme...mmg prangai ape ntah..haha..
pas2 nk blik jmpe surau...bnti la solat jap..sopi ternmpk la anak buah dy...tp dy xthu nme..haha..
ape la sopi nih...then nk blik ujan lak..nseb baek ckt jer...blik ikot LABU...kn sopi??aku xpasti...haha...tym nk blik lg ngeri...nyaris nk xcident uh...ckt jer lg..tp sopi tros belok kiri..
kalo x ktorg tdo longkang n9 la mlm ni..haha..pas2 otw nk blik zarif kol..tye ktorg kt ne...aku ckp kt seremban...dy dgr kt rembau..ape jauh lari 2..haha..then blik 2 da smpai putra...ktorg g lak serdang..slesai kn hal pnting..haha..sopi pon cuci moto jap..huhu..pas2 blik la putra....da smpai putra..xsmpai 10 minit aku bring..sopi kol..men ftsal lak...mmg kne pegi la..kalo x mgamok la IS..haha..pas2 da men ftsal sume..aku blik uma...mmg rse cm nk tercabot la kaki aku nih...huh!!
xdpt dbygkn la dy pnye lenguh 2...da la kt sne trafik light sume lembab..sial btol..tp kt c2 la ktorg amek kesempatan ilangkn kekebasan bontot..haha...mmg xdpt di capai oleh panca indra manusia r...letih gler ari ni..huh!!...
2 jer aku nk cter...




Assalamulaikum......

1 comments:

wafa nur nadjwa said...

asal korg tak tros kan g kedah je
leh singgah kmpg aku
mmg smpi2 kau tak leh brdiri btol2 dah
trkangkang kau brjln
hahahahha
mcm berok daa.. xP

MENANGI IPAD 2 DAN HADIAH LAIN!!

k

Webs