Thursday, January 24, 2013

CLIMBING~....

Assalamualaikum..

Hye semua, aku rase dah agak lama aku tak update blog aku nih..kalo update pun aku copy paste je..
Okay hari ni aku ada cerita sikit nak aku kongsikan, ni pon aku type dalam ofis, hihi...

Minggu lepas hari sabtu, aku teringin nak wall climbing di PCP(Putrajaya Challenge Park), sebenarnya tempat ni dah lama di buka, aku je yang tak sempat nak pergi(malas)..
Tapi disebabkan bila da duduk ofis ni, isnin - jumaat kerja, jadi rasa nak manfaat kan lah hari cuti tu, aku dan sopi kawan aku yang biol sama macam aku tu pergi la ke PCP, mula2 masuk memang rasa diri ini kerdil...cewahh... memang rasa macam tu lah sebab wall tu semua tinggi beb!






ha tinggi kan? ni nampak dalam gambar, cer pergi tengok dekat2, memamg tinggi beb.. tapi kalau nak climbing ni dia ada kategori dia yang tersendiri... kalau yang tinggi ni kena pakai rope n harness..
tapi kalau mula2 datang n sememangnya tak pro..korang kena training kat sini dulu :

nampak senang n rendah, pergi try tengok kincit ke tak korg nanti..

Disebabkan aku dan sopi ni bongkak sombong dan juga cibai, ktorg tros try  yang nih :
yang ni bahagian expert , tak pakai tali, memang menggunakan sepenuhnya tenaga jantan...
pancit habis la...haha

Then minggu ni ktorg pergi lagi PCP n berjaya tidak menyakitkan sendi selama 4 hari, dah pandai panjat n tahu sikit2 skill... da main expert da sekarang..kau hado? haha...memang bes, minggu depan pergi lagi, mmg SYIOK!!!

JOM2!!

0 comments:

MENANGI IPAD 2 DAN HADIAH LAIN!!

k

Webs