Sunday, June 28, 2009

KENANGAN TETAP TINGGAL KENANGAN...

Salam sume...
arni aku nk cte psl smbungan kompang 2..
pas je cte psl kad hotel ilang..mlm 2 aku iron la bju..ni ade kesah mnarik nih..
tym aku iron bju 2,aku dgr cm ade owg ktok pintu,aku g la bkak..ade la dak2 ni,dy ckp pe ntah,aku knl pon x..pas2 aku msok blik la..aku iron lg bju..pas2 aku dgr owg ktok pintu lg..aaku bkak la..tp xde owg,aku ttop la..da seram da nih..pas2 aku smbg la iron bju lg,pas2 dgr lg owg ktok pintu,aku g la bkak,xde owg gak,pas2 aku agak dak ni nk maen2,pas2 aku smbg la iron bju lg,,pas2 dgr lg...las2 aku suh mmbe aku yg bkak kn pintu,dy ckp xde pe gak...pas2 dorg sume da seram smcm da..pas2 dorg sume men game,aku iron bju lg...tp skali lg aku dgr,pas2 aku tgk blik,rupe2nye wire iron aku 2 yg brbunyi tym iron bju,coz trkene kt almari..hahah,mmg dorg sume blasah aku lg..sbb mlm 2 je da 2 kali aku knekn dorg..hahaha,pas2 aku da abz gune iron,aku nk anta la kt dak2 2 iron coz dorg lak nk gune,aku bkak je pintu,dorg da ade da..muke sume da mcm tenuk da..aku igtkn ape la..rupe2nye kad blik dorg ttggal..aku hot la..dak2 ni mmg nk kne la..aku memekak la ckt kat luar 2..tp ade lak 2 org pompuan ni kuar blik.dak2 phg la..rmai dok lam 2,tp yg kua 2 org je,dorg kua je tros top mate...sbb dak2 2 pkai suar dlm dgn singlet je kua..mmg top mate tp tgk jgk ckt2..dorg pon trgelak2 la dak2 2,aku lak tgh syok je tgk sorg dk phg ni..tgh lalok je an,aku rase cm pns je peha aku nih..rupe2nye iron dah pon mmbakar dan mengikis kulit aku dgn rakusnye..haha,ape lg menjerit dan mencarot la aku..mmg xbly than siot..pns gle..pas2 da dak2 2 da msok blik..aku smbg2 la jap dgn dak pompuan 2..heheeh,tp jap je r..sj je..hm..sok nye ktorg brtnding..cuak ckt la..tp xde r sgt,pas da ktorg btnding..ktorg tros msok blik..open sume bnde..open game la..ish3..pas2 mmg syok la..coz ktorg start awl tym 2..gliran no.3..so bly la enjoy pas2..ptg 2 ktorg g la jln2..ktorg g jelajah 1 klang 2..haha.jln kaki je..tp dkt2 je r..pling bes g centre point..mmbe2 aku ade yg bli bju..aku bli la bangle,,mmbe aku pon ikot gak..ktorg 3 org bli bnde sme..tp ade la mmbe aku sorg ni xnk bli pape..pdahal byk duit..ae la bnde laen dy nk bli...pas2 ktorg pon blik la bilik..pas2 mlm 2 da pas mkn sume..ktorg men la perang bntal..mmg bes gle..pas2 men game jap..ajak dak blik sblah..men same2..mmg bes r..tp dorg klh la..ktorg da pro da..pas2 ktorg men lg prang smpai kul 2 lby gak la xslap aku..pas2 da pns sume ktorg lpak lua jap..pas2 msok blik men lg..pas2 ttdo sume..pnt sgt la kn..aku la org pling awl bgn...da mandi sume aku pon kjutkn la mmbe2 aku..aku bkak pin2 jap.nmpka la sseorg..hmmm,pas2 sume da ciap..ktorg trun bekpes..pas2 da kmas brng da sume ktorg pon blik,kt lobi 2 ktorg nmpk la dak2 perak n phg..tgk je r x bt pe pon..hahaha,pas2 ktorg nek bus.pas2 dlm bus 2 rmai r tdo..pnt la...pas2 da smpai skola..sume da xsbr nk blik..aku blik dgn ustzh tym 2..da smpai umah..mmg nikmat la..aku tros tdo..haha,tp stkt 2 jela aku nk cte..cdey la jgk..sbb pasni da xde knangan yg mcm ni..sumenye tggl knangan jer..pasni ktorg da xskola da..hmm..ni la knangan yg ktorg akn igt smpai ble2..knangan yg xkn kmbali lg dlm idop ktorg..

ok la sume..stkt ni je k..
mcm bese..ade la pantun..

tempat orang mandi manda,
mandi disungai waktu senja,
jauhnya cuma hanya dimata,
tetapi dihati tetap tak lupa..

anak sembilang di tapak tangan,
jatuh saekor ditepi kali,
hilang di mata di hati jangan,
rindu bayangan mengamit memori ..

Anak negeri mencari tuba,
Tuba di cari di Tanjung Jati,
Di dalam hati tidak akan lupa,
Bagai rambut bersimpul mati...

anak cina pergi ke pasaraya,
pergi membeli buah berangan,
cerita ini luahan hati saya,
kenangan tetap tinggal kenangan..

kali ni aku bt pantun byk2..sbb ni cerita knagan aku..

Assalamualaikum...

0 comments:

MENANGI IPAD 2 DAN HADIAH LAIN!!

k

Webs